F. v.: Dag Stian Utklev, servicemarkedssjef, og Kay-Ronny Gasmann, daglig leder hos Bilservice Larvik.

Verkstedkonseptet gjorde det mulig å slå sammen to merkeforhandlere

En effektiv og moderne måte å drive servicemarkedet på har resultert i at Bilservice i Larvik har kunnet gå fra to til ett anlegg.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.500 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her