Profilerte stillinger fra BilbransjeJOBBER

Nytt grep fra MG og Subaru: Vil gjøre bil-eierne til nybil-selgere

Eksisterende eiere kobles med potensielt nye kunder. – Vi ønsker å gjøre kjøpsprosessen mer personlig og ekte, sier Kjell Arne Wold om Carbassador, en ny digital løsning som lanseres i dag for MG og Subaru.

Publisert

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

1 krone (+ mva)


Etter utløp av prøveperioden går abonnementet automatisk over til kvartalsvis fornying med faktura og løper til oppsigelse. Pris: 1.100 kroner (+ mva) per kvartal.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.900 kroner (+ mva)


Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her