Økt kunnskap og bevissthet blant kundene har gjort terskelen lavere for kreve heving av bilkjøp, mener NBF-advokat Tone Molvær Berset.

Økende konfliktnivå mellom bilbransjen og kundene

Det er flere årsaker til at NBF nå må bistå flere av sine medlemsbedrifter med saker knyttet opp til heving av bilkjøp.

Publisert

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.600 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her