Kommentar: Knut Martin Breivik, NBF

Agentmodellens tilpasningsevne i et omskiftelig marked

Over natten har det norske bilmarkedet gått fra et pull- til et pushmarked. Jeg lurer på hvordan en agentmodell - og ikke minst direkte salg - står seg i en slik markedssituasjon, skriver Knut Martin Breivik i NBF i denne kommentaren.

Publisert

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.500 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her