Innlegg: Knut Martin Breivik, NBF

Knut Martin Breivik er områdeleder drift og utvikling i NBF.

- Hvor tar bildistribusjonen veien?

- Nye aktører entrer markedet og er operative med salg av nye, for oss i Norge, ukjente merker og modeller i løpet av kort tid. Er vi nå vitne til at etablerte modeller, eierskap og personlig engasjement er i ferd med å forvitre, spør Knut Martin Breivik i dette innlegget.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For å lese denne saken må du ha et Bilbransje24-abonnement.


---

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.

For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.500 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her