F. v.: Markedssjef Vijay Sharma, presse- og kommunikasjonssjef Asbjørn Mitusch og arrangementsansvarlig Ola Smines i Nio Norway.
F. v.: Markedssjef Vijay Sharma, presse- og kommunikasjonssjef Asbjørn Mitusch og arrangementsansvarlig Ola Smines i Nio Norway.

Nio: - Vi kunne solgt dobbelt så mange biler - på kort sikt

Tradisjonelle markedsføringskanaler hadde gitt langt flere salg fram til nå, tror markedsavdelingen hos Nio. Likevel har de valgt å gå sine egne veier.

Publisert

OBS: Bilbransje24 har den 23.11.2023 oppgradert innloggingssystemet.
Alle som bruker Bilbransje24 må sette passord på nytt.


Mer informasjon om oppgraderingen kan du lese her.
-----------------

Ikke abonnent?

Få umiddelbar tilgang til alt innhold på Bilbransje24 med én måneds prøveperiode. Tilgangen avsluttes automatisk etter en måned. Tilbudet er kun tilgjengelig én gang for samme person.


For årsabonnement, klikk "Bestill her". Ønsker du abonnement for flere brukere har Bilbransje24 flerbruker-avtaler med gode vilkår. Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Prøv oss
Én måned

99 kroner (+ mva)

Prøveperioden avsluttes automatisk etter en måned.

Bestill prøveperiode

Årsabonnement
12 måneder

3.300 kroner (+ mva)

Abonnementet fornyes automatisk

Bestill her