BB24 passordbytte

Bilbransje24 oppgraderer innloggingssystemet -
dette betyr det for deg

Den 23.11.2023 har vi gjort oppgraderinger på vårt innloggingssystem.

Derfor må alle som bruker Bilbransje24 sette passord på nytt ved neste innlogging.

Hva betyr dette i praksis?

Er du allerede innlogget på Bilbransje24 trenger du ikke foreta deg noe.

Skal du logge inn på Bilbransje24 på nytt, må du sette passord på nytt.

Passordet kan være det samme du har brukt før.

Dette gjør du ved å følge instruksjonene nedenfor.

Hvorfor gjør vi dette?

Bilbransje24 forplikter seg til å alltid ha en moderne plattform, som følger alle gjeldende sikkerhets- og personvernkrav.

Vår leverandør av abonnementsløsning oppgraderer sin tjeneste for å holde tritt med nettopp dette. Denne oppgraderingen innebærer bytte av innloggingssystemet.

Verken Bilbransje24 eller vår tjenesteleverandør har mulighet til å hente ut våre brukeres personlige passord. Derfor er vi nødt å be alle brukere om å logge inn på nytt, gjennom å sette passord på nytt.

Slik gjør du det:

  1. Klikk på en artikkel på Bilbransje24.no og velg «Logg inn her».
  2. Velg «Har du glemt passordet?»
  3. Bruk e-post-adressen du vanligvis logger på Bilbransje24 med, og klikk «Send bekreftelseskode»
  4. Kopier inn koden du får på e-post, og klikk «Bekreft kode»
  5. Nå kan du sette ditt personlige passord. Passordet kan være det samme du har brukt før.
  6. Logg inn med det nye passordet

Spørsmål?

Har du problemer med innlogging eller andre spørsmål om Bilbransje24?

Ta kontakt med Odd Erik Skavold Lystad:

odd.erik@bb24.no // 99 56 10 58